DELAVNICE in PREDAVANJA - že več kot 1,700 udeležencev!

5 KORAKOV DO RAVNOVESJA MED DELOM in ZASEBNIM ŽIVLJENJEM - izkustvena delavnica

  • Kako učinkoviteje usklajevati poslovne cilje in osebne želje?
  • Kako najti ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem?
  • Kako zmanjšati preobremenjenost in stres? 
  • Kako se bolje organizirati in določati prioritete? 

 

V sodobnem, hitrem tempu življenja vsak dan krmarimo med številnimi obveznostmi v službi in doma, pri tem pa pogosto pozabimo nase. Tehnologija nam res lajša življenje, hkrati pa je tudi glavni krivec, da se meja med zasebnim in poslovnim življenjem vedno bolj briše, saj svoje delo lahko opravimo od kjer koli in kadar koli. Z natrpanimi urniki tako živimi iz dneva v dan, preobremenjenost in stres se kopičita, nezadovoljstvo pa narašča.

Zadovoljni zaposleni so ključ do zadovoljnih strank

Na delavnici bodo udeleženci naredili osebno inventuro svojega življenja. Postavili si bodo cilje za 4 področja življenja. Odkrili bodo omejujoča prepričanja in navade, ki jih ovirajo pri doseganju ciljev. Presenečeni bodo ob odkritju dejavnikov podpore, ki že obstajajo v njihovem življenju, pa jih pogosto spregledajo in kako jim le-ti lahko pomagajo pri doseganju njihovih ciljev. Spoznali bodo, kako si bolje organizirati čas ter ustvariti več časa zase in aktivnosti, ki jih izpolnjujejo.

Udeleženci bodo osvojili praktična znanja, dobili konkretne napotke in orodja za boljše ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, ki jih lahko uporabijo takoj.

Delavnica vključuje individualno delo, delo v parih in v skupini.

Izvedba: online ali v živo

Trajanje delavnice: v živo:  4 ure (poldnevna) oz. 8 ur (celodnevna)
                                 online:  5 srečanj x 90 minut

Teme: vodenje, organizacija časa, komunikacija, odnosi v ekipi, work-life balance

 

STOPITE V STIK >

Work-life balance za podjetja - delavnica, predavanje

Utrinek z delavnice v Oslu, oktober 2018 za Women International Networking.

NE ČAKAJ NA VIKEND - motivacijsko predavanje

  • Kako uravnoteženo je vaše življenje? Kaj imate vs. kaj si želite?
  • Kaj vas ovira na poti  do cilja?
  • Kdo vam lahko pomaga ?
  • Kako uspešneje usklajevati med delom in zasebnim življenjem?

 

Se tudi vam dogaja, da nenehno nekam hitite? Vam  zmanjkuje časa za vse, kar bi radi postorili?

Medtem, ko utrujeni od vsega, sebi in drugim dokazujete, da zmorete, živite za vikende, ko boste končno imeli čas za vse, za kar vam med tednom zmanjka časa.  Dobra novica je, da lahko že z majhnimi spremembami v svoje življenje vnesete košček vikenda v vsak dan.

Na predavanju boste dobili praktične napotke, ki vam bodo pomagali pametneje organizirati svoj čas, hitreje opraviti naloge, zmanjšati stres in ustvariti več časa za vse, kar imate radi.

Teme: motivacija, organizacija časa, work-life balance, skrb zase

Trajanje: 45, 60 ali 90 minut

Izvedba: online ali v živo

 

STOPITE V STIK >

Utrinek s predavanja v Cankarjevem domu – klikni za ogled videa (50 min) >

Dogodek: Maraton pozitivne psihologije, oktober 2018
Foto: 2Lindens Photography

REFERENCE

Več o ponudbi delavnic za podjetja – kliknite tukaj >

DELAVNICE VODI: MAJA GOLOB, poslovna coachinja vodij in teamov

Work-life balance za podjetja - delavnica, predavanje

Maja Golob  je svetovalka za komuniciranje in certificirana poslovna coachinja vodij in teamov, ki s svojimi sporočili navdihuje, izobražuje in nagovarja k spremembam.  Podjetjem in njihovim zaposlenim pomaga izboljšati komunikacijo s strankami, pa tudi med seboj, v ekipi. Praktične nasvete in 29-letne izkušnje iz poslovnega okolja deli kot predavateljica na poslovnih dogodkih doma in v tujini, vodi delavnice v podjetjih, s poslovnim coachingom pa podpira ekipe in ambiciozne posameznike na poti osebnega in poslovnega razvoja. 

Maja verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, te pa gradimo skozi komunikacijo. V prakso spretno prenaša 29-letne izkušnje iz poslovnega okolja, ki jih je pridobila v mednarodnem podjetju z vodenjem timov v 11 državah, od 2002 pa v lastnem podjetju s svetovanjem več kot 80 podjetjem različnih panog. Je članica mednarodne coaching zveze ICF, članica Združenja Manager ter vneta zagovornica ravnovesja med življenjem in delom.

Knjiga ‘Ne čakaj na vikend’ (2016), s katero ženske nagovarja, naj na prvo mesto postavijo sebe, je postala uspešnica. V svoji drugi knjigi z  naslovom Ne čakaj na stranke (dec 2019) se dotika odnosov  poslovnem svetu – namenjena je lastnikom podjetij, direktorjem, vodjem in vsem, ki vam je mar, kakšno sled puščate za seboj v poslovnem svetu.

ŽELITE MOTIVIRATI SODELAVCE ali UDELEŽENCE DOGODKA?

Za pripravo ponudbe sporočite datum, namen in lokacijo dogodka ter profil in število udeležencev.