V sodobnem, hitrem tempu življenja vsak dan krmarimo med številnimi obveznostmi v službi in doma, pri tem pa pogosto pozabimo nase. Tehnologija nam res lajša življenje, hkrati pa je tudi glavni krivec, da se meja med zasebnim in poslovnim življenjem vedno bolj briše, saj svoje delo lahko opravimo od kjer koli in kadar koli. Z natrpanimi urniki tako živimi iz dneva v dan, preobremenjenost in stres se kopičita, nezadovoljstvo pa narašča.
Zadovoljni zaposleni so ključ do zadovoljnih strank
Na delavnici bodo udeleženci naredili osebno inventuro svojega življenja. Postavili si bodo cilje za 4 področja življenja. Odkrili bodo omejujoča prepričanja in navade, ki jih ovirajo pri doseganju ciljev. Presenečeni bodo ob odkritju dejavnikov podpore, ki že obstajajo v njihovem življenju, pa jih pogosto spregledajo in kako jim le-ti lahko pomagajo pri doseganju njihovih ciljev. Spoznali bodo, kako si bolje organizirati čas ter ustvariti več časa zase in aktivnosti, ki jih izpolnjujejo.
Udeleženci bodo osvojili praktična znanja, dobili konkretne napotke in orodja za boljše ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, ki jih lahko uporabijo takoj.
Delavnica vključuje individualno delo, delo v parih in v skupini.
Izvedba: online ali v živo
Trajanje delavnice: v živo: 4 ure (poldnevna) oz. 8 ur (celodnevna)
online: 5 srečanj x 90 minut
Teme: vodenje, organizacija časa, komunikacija, odnosi v ekipi, work-life balance
Utrinek z delavnice v Oslu, oktober 2018 za Women International Networking.
Se tudi vam dogaja, da nenehno nekam hitite? Vam zmanjkuje časa za vse, kar bi radi postorili?
Medtem, ko utrujeni od vsega, sebi in drugim dokazujete, da zmorete, živite za vikende, ko boste končno imeli čas za vse, za kar vam med tednom zmanjka časa. Dobra novica je, da lahko že z majhnimi spremembami v svoje življenje vnesete košček vikenda v vsak dan.
Na predavanju boste dobili praktične napotke, ki vam bodo pomagali pametneje organizirati svoj čas, hitreje opraviti naloge, zmanjšati stres in ustvariti več časa za vse, kar imate radi.
Teme: motivacija, organizacija časa, work-life balance, skrb zase
Trajanje: 45, 60 ali 90 minut
Izvedba: online ali v živo
Utrinek s predavanja v Cankarjevem domu – klikni za ogled videa (50 min) >
Dogodek: Maraton pozitivne psihologije, oktober 2018
Foto: 2Lindens Photography
Maja verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, te pa gradimo skozi komunikacijo. V prakso spretno prenaša 29-letne izkušnje iz poslovnega okolja, ki jih je pridobila v mednarodnem podjetju z vodenjem timov v 11 državah, od 2002 pa v lastnem podjetju s svetovanjem več kot 80 podjetjem različnih panog. Je članica mednarodne coaching zveze ICF, članica Združenja Manager ter vneta zagovornica ravnovesja med življenjem in delom.
Knjiga ‘Ne čakaj na vikend’ (2016), s katero ženske nagovarja, naj na prvo mesto postavijo sebe, je postala uspešnica. V svoji drugi knjigi z naslovom Ne čakaj na stranke (dec 2019) se dotika odnosov poslovnem svetu – namenjena je lastnikom podjetij, direktorjem, vodjem in vsem, ki vam je mar, kakšno sled puščate za seboj v poslovnem svetu.
Za pripravo ponudbe sporočite datum, namen in lokacijo dogodka ter profil in število udeležencev.
Spago d.o.o.
Hotična 2a, 6242 Materija
(05) 687 41 29
info@necakajnavikend.si
Leto ustanovitve: 2002