SPLOŠNI POGOJI

1. SPLOŠNO

Za dostop do spletne strani necakajnavikend.si in njeno uporabo, vključno z dostopanjem do vseh izdelkov in storitev, ki so na voljo prek te spletne strani (s skupnim imenom »storitve«), veljajo naslednji pogoji in obvestila (»pogoji poslovanja«). Z uporabo storitve potrjujete, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja in da sprejemate pogoje poslovanja.

Dostop do spletne strani je uporabnikom dovoljen zgolj kot kratkotrajnim obiskovalcem spletne strani. Za nedostopnost vsebin ali nedosegljivost spletne strani iz kakršnegakoli razloga ne nosimo nikakršne odgovornosti. Prav tako ne nosimo nikakršne odgovornosti, če iz kakršnega koli razloga ta spletna stran ni na voljo v vsakem trenutku ali v katerem koli obdobju. Dostop do nekaterih delov ali celotne vsebine se lahko občasno tudi omeji.

Ta spletna stran vsebuje povezave do drugih spletnih strani, ki jih ne upravlja Spago d.o.o. (v »povezana spletna mesta«). Spago d.o.o. nima nadzora nad povezanimi spletnimi mesti in ne prevzema odgovornosti za njih ali za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi nastala zaradi uporabe le-teh. Uporaba povezanih spletnih mest je striktno omejena na pogoje in določila uporabe povezanega spletnega mesta.

2. PODATKI O PODJETJU

‘Ne čakaj na vikend’ je registrirana blagovna znamka podjetja Spago d.o.o.
Podatki o podjetju:
Spago d.o.o., Hotična 2a, 6242 Materija, Slovenija, EU

e-mail: info@necakajnavikend.si

TRR: SI56 0201 7009 0858 553, odprt pri NLB d.d.

Matična številka podjetja: 1683136000
ID za DDV: SI58584811
Zavezanec za DDV: DA
Leto ustanovitve: 2002

 

3. NAKUP IZDELKOV

Z oddajo naročila za nakup izdelka se strinjate z naslednjimi pogoji.
Odpremni časi se lahko razlikujejo glede na razpoložljivost zaloge blaga. Za vse zamude dostavnega roka, kamor spadajo poštne zamude ali zamude zaradi višje sile, nismo odgovorni. Nakup lahko opravijo osebe, ki so starejše od 18 let. Ob oddaji naročila izpolnite svoje podatke, za katere obvezujete, da so točni in resnični.

3.1 NAROČILO

Za potrditev naročila in nakup blaga se šteje oddano spletno naročilo, kjer hkrati z oddajo naročila sprejmete tudi te pogoje poslovanja.

3.2. CENE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov poštnine. Stroški dostave se zaračunavajo po ceniku dodatno; dodatni stroški so jasno prikazani in so vključeni v “celoten strošek” ob oddaji spletnega naročila.

Pridržujemo si pravico, da ne izpolnimo naročil, ki niso v skladu s pogoji poslovanja.

3.3. PLAČILO

Plačilo je možno:

  1. po predračunu;
  2. po povzetju;
  3. PayPal.

Če ste izbrali plačilo po predračunu, boste ob zaključku naročila na vaš e-naslov prejeli sporočilo s podatki za nakazilo. Blago bomo odpremili po prejemu plačila.

Če ste izbrali plačilo po povzetju, vam bo Pošta Slovenije naročeno blago dostavila v 3 delovnih dneh. Pošta Slovenije ob plačilu po povzetju zaračuna provizijo v znesku 1,05 EUR.

Zavezanci za e-račun boste blago prejeli po pošti najkasneje v 3 delovnih dneh, e-račun pa boste prejeli prek spletne banke.

 

4.  ODDAJA NAROČILA

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika ”KOŠARICA” omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

– vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
– vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
– spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna se nova cena spremenjene količine;
– odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika “BLAGAJNA” omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
– spreminja izbrani način dostave izdelka;
– spreminja izbrani način plačila ter
– pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in nekaterih drugih evropskih držav ter na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljavca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu v rubriki UPORABNIŠKI RAČUN.

 

5. DOSTAVA

Vsa naročila bodo odpremljena isti dan (prejeta do 12. ure) ali najkasneje naslednji delovni dan,  razen ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Razen v izjemnih okoliščinah, bo blago dostavljeno v 3 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan. Vsi izdelki so na zalogi. V primeru daljšega roka dobave vas bomo o tem obvestili po e-pošti.

Strošek dostave na območju republike Slovenije je 3,80 €. Za naročila višja od 50 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki. Stroške poštnine nosi kupec, razen v času prodajnih akcij, ki vključujejo brezplačno poštnino in je le-ta izrecno navedena in označena ob ceni izdelka.

Vse dobave potekajo iz našega skladišča v Sloveniji. V Sloveniji za dostavo na dom skrbi Pošta Slovenije in je predvidoma opravljena v 3 delovnih dneh. Blago bo odpremljeno kot mali poslovni paket.

Mednarodni promet (pošiljke v EU) se zaračunava na pavšalni osnovi, ne glede na težo. 

6. POLITIKA ZASEBNOSTI

6.1. PIŠKOTKI

Spletno mesto www.necakajnavikend.si uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska.

Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Navodila se nahajajo v sekciji »pomoč« (»help«) vašega spletnega brskalnika. V primeru, da boste onemogočili piškotke, vam nekatere podstrani morda ne bodo delovale pravilno.

O priporočeni in dovoljeni uporabi piškotkov na spletnih straneh si lahko preberete tudi smernice informacijskega pooblaščenca za uporabo piškotkov, ki jih najdete tukaj.

Spremembe politike zasebnosti 
Vse bodoče spremembe naše politike zasebnosti bomo objavili na naših podstraneh. Prosimo, da za kakršne koli posodobitve ali spremembe redno preverjate našo politiko zasebnosti.

Piškotki tretjih oseb
Z namenom obogatitve vsebine pri nekaterih straneh uporabljamo vsebino in komponente socialnih omrežij kot je Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Linkedin.
Če vsebino našega spletnega mesta delite preko teh omrežij ali uporabljate njihove storitve, vam lahko te strani naložijo piškotke,  s katerimi pa mi ne moremo upravljati. Pogoje uporabe teh piškotkov najdete na straneh teh socialnih omrežij oziroma ste jih sprejeli, ko ste postali njihov član.

6.2. POGOJI PREJEMANJA E-NOVIC

S prijavo na e-novice na spletni strani www.necakajnavikend.si prejemnik sprejema te pogoje ter podjetju Spago d.o.o. dovoli zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007 UPB1).

Podjetje Spago d.o.o., Hotična 2a, 6242 Materija (upravljalec) bo podatke, ki jih pridobi pri prijavi na spletni strani www.nekajnavikend.si, uporabljal izključno za naslednje namene:
• pošiljanje e-novic po e-pošti;
• pošiljanje e-poštnih sporočil z informacijami o novostih, dogodkih, ponudbah in ugodnostih, predvidoma 1 krat mesečno;
• komuniciranje v zvezi z e-novicami ali naročilom;
• za izvedbo nagradne igre s sodelujočimi po e-pošti;
• statistične in tržne analize; segmentacija uporabnikov; sledenje klikom in odpiranjem e-pošte za izboljševanje in personalizacijo vsebine e-pošte;

6.3. VAROVANJE PODATKOV

Upravljalec bo pridobljene podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter v skladu s svojimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi zakona. Upravljalec pridobljenih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam. Upravljalec hrani osebne podatke do preklica uporabnika.

Pridobljeni podatki, ki se hranijo:
• e-poštni naslov: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika;
• ime in priimek: trajno zaradi potreb po personaliziranem pošiljanju e-sporočil;
• naslov, telefon, spol, ostale segmentacijske podatke iz obrazca za prijavo oz. naročilo
• katera sporočila je uporabnik odprl in katere povezave je v sporočilih kliknil.

 

Upravljalec osebnih podatkov mora uporabniku na njegovo zahtevo:
• potrditi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne, in mu omogočiti vpogled v osebne podatke, ki se nanašajo nanj, ter njihovo prepisovanje ali kopiranje;
• posredovati izpis osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
• dati informacijo o metodah obdelave podatkov.

 

6.4. KOMUNICIRANJE IN MARKETING

Če ste na spletni strani www.necakajnavikend.si opravili nakup, se prijavili na e-novice ali izpolnili kontaktni obrazec, vas bomo po e-pošti občasno obveščali o novostih, novicah in posebnih ponudbah. Od prejemanja tržnih komunikacij se lahko kadarkoli odjavite s klikom na “odjava” v poslanem e-sporočilu.
Če ne želite prejemati elektronskih sporočil, nam to lahko pišete tudi na info@necakajnavikend.si.

 

 

7. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov ali težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 05 6874 129 ali na elektronski naslov info@necakajnavikend.si. Pritožba se odda na naslov ponudnika pisno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Za primere reklamacij, dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarnih napak lahko podrobnejše informacije najdete v splošnih pogojih poslovanja ponudnika v zgornjem delu spletne strani www.necakajnavikend.si.

 

Na vse pritožbe se ponudnik odzove pisno ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se po svojih najboljših močeh ponudnik prizadeva, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.

Dne 14.11.2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Url. RS št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS).

ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

8. STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1. če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    2. če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
    3. če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
    4. če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, s katerim sklene pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar kupljena/izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka tega člena ugasnejo s potekom dveh (2) let od dneva, ko je o stvari napaki obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena z zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Podjetje potrošnikovi zahtevi ob prijavi napake oziroma ob morebitni prijavi reklamacije, pisno odgovori najkasneje v roku 8 dni.

V primeru, da se podjetje z reklamacijo strinja, ugodi potrošnikovi zahtevi prav tako v roku 8 dni.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Za vse informacije glede uveljavljanja reklamacij, garancij in stvarnih napak se prosimo obrnite na nas preko e-pošte: info@necakajnavikend.si ali na telefonsko številko 05 6874 129.

9. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14 dneh od prejema blaga ponudniku sporoči osebno, telefonsko ali s sporočilom preko e-pošte. Vsako izmed navedenih sporočil se šteje za odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43. č člena (ZVPot), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec sam krije neposredne stroške vračila. Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti kopijo originalnega računa, ki ga kupec prejme ob nakupu in dostavi blaga. Kupnino za vrnjene izdelke ponudnik vrne uporabniku na njegov klasični transakcijski račun. Kupnino ponudnik kupcu vrne v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v trenutku prevzema vrnjenega izdelka.

 

10. PRAVO IN PRISTOJNOST

Pogoji so v skladu z zakonodajo v Sloveniji. Za vse spore, ki nastanejo iz naslova teh pogojev, je ne glede na stalno prebivališče stranke pristojno slovensko sodišče.

POGOJI PREJEMANJA E-NOVIC ‘NE ČAKAJ NA VIKEND’

Vsa polja označena z zvezdico so obvezna.
S prijavo se strinjate s pogoji prejemanja e-nasvetov za boljše življenje ‘Ne Čakaj na vikend’.

S prijavo na e-novice na spletni strani www.necakajnavikend.si prejemnik dovoli podjetju Spago d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007 UPB1).
Podjetje Spago d.o.o., Hotična 2a, 6242 Materija (upravljalec) bo podatke, ki jih pridobi pri prijavi na spletni strani www.nekajnavikend.si, uporabljal izključno za naslednje namene:
• pošiljanje e-novic po e-pošti;
• pošiljanje e-poštnih sporočil z informacijami o novostih, dogodkih, ponudbah in ugodnostih, predvidoma 1 krat mesečno;
• komuniciranje v zvezi z e-novicami ali naročilom;
• za izvedbo nagradne igre s sodelujočimi po e-pošti;
• statistične in tržne analize; segmentacija uporabnikov; sledenje klikom in odpiranjem e-pošte za izboljševanje in personalizacijo vsebine e-pošte;

Upravljalec bo pridobljene podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter v skladu s svojimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi zakona. Upravljalec pridobljenih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam. Upravljalec hrani osebne podatke do preklica uporabnika.

Pridobljeni podatki, ki se hranijo:
• e-poštni naslov: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika;
• ime in priimek: trajno zaradi potreb po personaliziranem pošiljanju e-sporočil;
• naslov, telefon, spol, ostale segmentacijske podatke iz obrazca za prijavo oz. naročilo
• katera sporočila je uporabnik odprl in katere povezave je v sporočilih kliknil.

Upravljalec osebnih podatkov mora uporabniku na njegovo zahtevo:
• potrditi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne, in mu omogočiti vpogled v osebne podatke, ki se nanašajo nanj, ter njihovo prepisovanje ali kopiranje;
• posredovati izpis osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
• dati informacijo o metodah obdelave podatkov.